אריאנה בן עמי מדריכת הפילאטיס

אריאנה בן עמי, מדריכת הפילאטיס הבכירה שאינה מפסיקה ללמוד אף פעם.

אריאנה היא רכזת קורס מדריכי פילאטיס בניסים זוארץ סקול והיא מביאה עמה הרבה מאד חידושים והתפתחויות לשיעורי הפילאטיס. בקורסי ההכשרה לפילאטיס בריכוזה של אריאנה בן עמי נחשפים הסטודנטים לעולם שלם ומרתק של אימוני פילאטיס על כל גווניהם, פילאטיס קלאסי, פילאטיס מודרני, פילאטיס דאנס ועקרונות לפילאטיס שיקומי.

הקורסים הרבים וההכשרות הרבות אותן עברה אריאנה בן עמי הפכו אותה לבעלת ידע רחב והסמכות בתחומי אימוני פאשיה, טיפול בתנועה, טיפול רגשי בתנועה, שיקום שרירי ואורתופדי, רצפת אגן ולידה. עשרות שנים של למידה, ניסיון, השתלמויות וכנסים מביאים אותה להיות מדריכה ומנטורית ברמה הגבוהה ביותר. אל אריאנה בן עמי מדריכת הפילאטיס מגיעים מכל קצוות הארץ ללמוד שיעורי פילאטיס ולעבור הכשרת מדריכי פילאטיס.

האני מאמין של אריאנה בן עמי הוא בעיקרון האינדיבידואל, כלומר להסתכל על כל סטודנט וכל מתאמן כישות בפני עצמה מבלי להשוות לאופן ביצוע התרגילים של אחד מול השני, וזאת תוך כדי הקפדה על טכניקה נכונה ומתן אופציות חלופיות לביצוע התרגיל למתקשים.

בשיעורים ובקורסים בהדרכתה של אריאנה בן עמי מתאמנים וסטודנטים מנפצים את תקרת הזכוכית של יכולת הביצוע ומגיעים להישגים וביצועים שלא תיארו לעצמם שיוכלו וזאת בשל ההדרכה המדויקת, פירוק התרגילים והרכבתם בהתאם ליכולת האישית של כל אחד ואחד.

כמכשירת דור העתיד של מדריכי הפילאטיס בניסים זוארץ סקול, מביאה עמה אריאנה בן עמי משוב רוח מרענן לקורס תוך התייחסות למסורת הפילאטיס הקלאסי עם זיקה להתפתחויות המודרניות.