קורס מדריכות פיטנס בסטודיו מורחב

קורס מדריכי הפיטנס המתקדם והמשתלם ביותר בישראל! שמונה תעודות יוקרתיות בקורס אחד! בהדרכת טובי המדריכים בישראל וצוות בינלאומי 

קורס מדריכי הפיטנס ומדריכות הסטודיו המתקדם והמשתלם ביותר בישראל!

 8 תעודות יוקרתיות בקורס אחד ועוד מפגשי העשרה מקצועיים בהדרכת טובי המדריכים בישראל וצוות בינלאומי. ניסים זוארץ סקול חרט על דגלו מיום פתיחת בית הספר להיות הראשון בחדשנות, בחווית הסטודנט ולהיות כל הזמן עם יד על הדופק במתרחש בשוק הפיטנס על מנת להציע לסטודנטים הלומדים בבית הספר את תוכניות הלימוד העדכניות ביותר בסביבת לימודים תומכת. 

בבחירת מוסד הלימודים יש לקחת בחשבון את וותק המדריכים המלמדים בקורס, המודולריות של תוכנית הלימודים, את הגישה ההוליסטית ואת היחס והעזרה האישיים אשר מקבלים הסטודנטים במהלך הקורס. אנו בניסים זוארץ מאמינים כי הסטודנטים צריכים לקבל את כל הידע והכלים שיאפשרו לו להשתלב בתחום הדרכת הסטודיו עם דגש על קורסים פרקטיים, מעשיים שבסיומו של קורס ירגיש הסטודנט בטחון בהעברת האימונים בסטודיו.

 

אז איזה תעודות מקבלים?

 
תעודת מדריך עיצוב וחיזוק  התוכנית והתעודה עליה מבוססת כל תורת ההדרכה בסטודיו. איך מאמנים, כיצד בונים תרגילים, על מה עובד כל תרגיל ואיך מחברים תרגילים לרצף, הנחיות יציבה, הנחיות נשימה, שימוש באביזרים כמו משקולות, גומיות שונות, כדורים, מדרגה ואימוני משקל הגוף.
 
תעודת מדריך/ת אימון פונקציונאלי – האימונים הפונקציונאליים תופסים בשנים האחרונות חלק נכבד באימונים בחדרי הכושר, בפרק זה תלמדו מהו אימון פונקציונאלי, מהם התרגילים שחייבים להיות בכל אימון על מנת לשפר איכות ביצוע ומדדים פיזיולוגיים, למה הסקווט חשוב, איך עושים תרגילי בטן נכון ואיך בכלל בונים אימון פונקציונאלי בסגנון H.I.I.T או טבאטה ומשלבים אותם באימוני הסטודיו או אימונים בחוץ.
 

תעודות מדריך אימוני אינטרוולים/היט – תעודת הדרכה לאימוני הפוגות (אינטרוולים) קבוצתיים ובתחנות אשר יכולים להילמד בסטודיו,
בשטח וגם במתחמים הפונקציונאליים בחדר הכושר. בפרק זה נלמד גם אימון היט HIIT , אימון הפוגות בדופק גבוה על כל כלליו והגיוון.

תעודת מדריך/ת רצועות תלייה – TRX עשו מהפכה בעולם באימון הרצועות תלייה, אנו בקורס מכשירים אותך להדרכת רצועות תלייה, בקורס נלמד הנחיות בטיחות, רפרטואר תרגילים, אוכלוסיות מיוחדות ודרך לבניית שיעור רצועות תלייה או שילוב התרגילים באימוני אינטרוולים ובשיעורי חיזוק.

תעודת מדריך אירובי/קרדיו – חלק הקרדיו באימון הוא חשוב מאד לפיתוח סבולת לב ריאה, בין אם חלק הקרדיו באימון מהווה חלק
ממנו או בין אם הוא כל האימון. בפרק זה נלמדים צעדים ושיטות לפיתוח סבולת אירובית, כללים והגדרות.

תעודת מדריך/ת בחוץ (אאוטדור) – בתקופה האחרונה כולם מתאמנים בטבע, כל המדריכים רוצים לפתוח קבוצות בחוץ מהרבה מאד סיבות. הטבע הוא חדר הכושר הטוב ביותר. בפרק זה של הקורס  נלמד על השימוש בתנאים הפיסיים השונים בטבע והשימוש האופטימאלי בהם לטובת בניית אימון : מדרגות, עליות, ספסלים, עצים, משטחים בשיפוע שונה וכל מה שהטבע מציע לנו על מנת לבנות אימון ולהכניס את המתאמנים לכושר.

מוביליטי ומתיחות – אחד התחומים החדשים והנדרשים ביותר בתחום הכושר. עבודה על שיפור טווחי תנועה וגמישות, שיפור היכולת הגופנית התנועתית ותרגילים פשוטים ומורכבים לשיפור ביצועים בסטודיו, בחדר הכושר ובחיי היומיום.

אימון אישי – חולמות להיות מאמנות אישיות? הנה ההזדמנות להבין כיצד לבנות קהל לקוחות, מה נדרש לדעת לפני אימון אישי, אסטרטגיה ובניית אימון מיטבי.

 שמונת התעודות החשובות ביותר לכל מדריכה!!!
 

 

– ובנוסף בונוס של שתי סדנאות העשרה חשובות –

 

אימון נשים בהריון ואחרי לידה – סדנה שתיתן את הכלים הבסיסיים להתמודדות בשיעורים אשר
בהם נשים בהריון או נשים לאחר לידה. הנחיות, בטיחות, מבדק היפרדות בטנית ואימון מיטבי לשלב
זה בחיי האשה.

סדנת קנגו ג'אמפ – סדנה אשר תועבר על ידי מדריכה מטעם ארגון הקנגו ג'אמפ העולמי להיכרות
עם תחום אירובי דינאמי ומקפיץ זה.

אנחנו מאמינים בתוכנית הלימודים שלנו ובצוות ואף מזמינים אותך לאימון התנסות בקורס הנוכחי כדי להתרשם מבית הספר ומהצוות. להגעה לביקור אצלנו ואימון התנסות השאירי פרטים כאן…

יצירת אימונים יעילים

היעדר מונוטוניות

אפשרויות תעסוקה

ידע נרחב במגוון תחומים

חיסכון בזמן וכסף

התאמה פונקציונלית

קהל יעד:

כל מי שמתאמן באימונים קבוצתיים ומחול ומעל גיל 17

תנאי קבלה:

ראיון אישי לבדיקת התאמה

שעות לימוד מעשי:

120 שעות מעשיות
65 שעות מדעים און ליין

שעות לימוד עיוני

אנטומיה - 30 שעות
פיזיולוגיה מערכות - 10 שעות
קינזיולוגיה - 15 שעות

בין נושאי הקורס

  • חיזוק כנגד משקל הגוף, אביזרים בסיסיים ואביזרים מתקדמים.
  • רפרטואר תרגילי סטודיו נרחב.
  • רצועות תלייה.
  • הדרכת אימוני תחנות והיט.
  • הדרכת אימונים פונקציונאליים עם אביזרים מתקדמים.
  • הדרכת אימון אישי
  • הדרכת כושר בחוץ (אאוטדור)
  • אימונים פונקציונאליים 
  • מוביליטי ומתיחות
  • אימון נשים בהריון ואחרי לידה
  • סדנת קנגו ג'אמפ

בנוסף לנושאים הענפיים, נלמדים בקורס תכנים מדעיים: אנטומיה, פיזיולוגיה, תורת הכושר הגופני ומתודיקה. לימודי המדעים נלמדים און ליין בתמיכה ובליווי של מרצה. לימודי האון ליין מאפשרים לסטודנט ללמוד בכל מקום וזמן הנוחים לו מבלי להפסיד זמן יקר בסיוע עזרים טכנולוגיים מתקדמים.

מפגשים מעשיים בהם עוברים הסטודנטים שיעורים מעשיים להעשרה, הרחבת הרפרטואר וטכניקה, ניתוח שיעורים ואימוני מדריך (הדגמות קצרות של הסטודנטים בפרקים נבחרים). במקביל, עם פתיחת הקורס נשלחים מדי שבוע/שבועיים (בהתאם לכמות החומר) סרטונים בנושא מדעי החיים, הסרטונים ברורים ומונפשים. בסיום כל פרק מתקיים בוחן קצר כתוב. סך כל ציוני הבחנים מהווים את ציון הגמר בנושאי המדעים השונים.

מרצים מנוסים ורובם בעלי תארים אקדמאיים מתקדמים אשר צברו ניסיון רב בהדרכת אימוני סטודיו ואאוטדור, מרצים ומאמנים אלו מגיעים לניסים זוארץ סקול לאחר שנים רבות של ניסיון בהכשרת מאמני כושר בסטודיו בארץ ובחו"ל. מנהל בית הספר הוא ניסים זוארץ M.Ed. אשר הכשיר אלפי מדריכי סטודיו ואירובי בארץ ובעולם, יוצר תכניות כושר מקוריות אשר נלמדות בכל העולם, זוכה פרסים רבים מארגוני כושר ישראליים ובינלאומיים.

  • תל אביב – ניסים זוארץ – 050-8833311 – משרד ראשי
  • מרחביה – סטודיו O של אורטל אופק.

המסיימים בהצלחה יקבלו 8 תעודות הסמכה:

  • תעודת מדריך/ת פיטנס בסטודיו.
  • תעודת אינטרוולים והיט.
  • תעודת מדריך/ת אימונים פונקציונלים.
  • תעודת מדריך/ת רצועות תלייה.
  • תעודת מדריך/ת מאמנת אישית
  • תעודת מדריך/ת כושר אאוטדור (אימוני חוץ) .
  • תעודת מדריך/ת מוביליטי ומתיחות 
  • תעודת מדריך/ת אירובי / קרדיו 

שכר הלימוד משתנה בהתאם לקורסים השונים והוא יימסר לכם על ידי יועץ לימודים בשיחה טלפונית:

  • ניסים זוארץ – 050-8833311 – משרד ראשי