קורס מדריכי סטודיו, מקצוע מבוקש היום יותר מתמיד

מתאמנים חיכו חודשים רבים לחזור להתאמן, קבוצות שלמות התאמנו בשנה האחרונה עם המדריך סטודיו המועדף עליהם בזום, בפארקים, בסלון הבית ובכל מקום אפשרי. מדריכי הסטודיו היו אלו ששמרו על כושרם של המתאמנים, בריאותם, גם הנפשית וגרמו לשגרה כמה שפחות להתערער, בוגרות ובוגרי קורס מדריכי סטודיו של בניסים זוארץ סקול סיפקו אימונים ושעות של "בריחה" מההתעסקות בסגר ובקשיי התקופה האחרונה על ידי העברת שיעורים ואימונים בתחומים השונים אותם למדו בקורס מדריכי סטודיו.

כל משבר הוא גם הזדמנות

אומרים שבכל משבר קיימת הזדמנות ועכשיו זו ההזמנות של כל מי שרוצה לאמן לבוא ולרכוש את המקצוע מדריכת סטודיו מכיוון שהסטודיואים חוזרים לעבודה ומקומות עבודה וגם אנשים פרטיים מחפשים את המאמנת הבאה. אנשים לא מגיעים לאימון, אנשים מגיעים למאמן. את ההוכחה לכך קבלנו בתקופת הקורונה בה אנשים לא ויתרו למאמני הסטודיו שלהם ודרשו אימונים בזום או במרחבים הפתוחים, לשמחתנו, בקורס מדריכות סטודיו ניתן מבחר גדול של אפשרויות אימון למבחר גדול וסוגי אוכלוסייה שונים כך שבמשבר האחרון יכלו מדריכות הסטודיו לתת מענה לדרישת המתאמנים.
קורס מדריכי סטודיו מתאים גם למי שרוצה ללמד בטבע, אימונים פרטיים, לגבש קבוצה בבית וכל אופציה שייבחר בה, מדריכות ומדריכי הסטודיו מקבלים בקורס מדריכי סטודיו בניסים זוארץ סקול את הכלים הטובים והעדכניים ביותר תוך התייחסות לפרט, לאוכלוסיות שונות בהתמקדות באדם או בקבוצה שאותה הם מאמנים לפי היכולות, הרצונות, העיתוי במחזור החיים ובעיקר בהלימה למטרה שבגללה הגיעו האנשים להתאמן בסטודיו. אימוני הסטודיו עברו שינויים גדולים בשנים האחרונות, משיעורי אירובי מלאים לאימוני חיזוק, אימונים פונקציונאליים, שילובים של כוח וגמישות, רכות ועוצמה. מבחר האימונים שיכולה לאמן בוגרת קורס מדריכי סטודיו בניסים זוארץ סקול הוא רחב מאד והוליסטי מאד תוך שימת דגש על מקצועיות והמשך לימודים.

דור מדריכות הסטודיו החדש

אם בעבר בקורס מדריכות סטודיו (שנקרא בזמנו קורס מדריכות אירובי) קבלו הסטודנטים בעיקר שיטות הדרכה באירובי, מדרגה ועיצוב הגוף היום המגמה היא שונה, מאחר והתחום הוא מולטידספלינארי מקבלים הסטודנטים מנעד רחב של תחומי הכשרה; פיטנס, פילאטיס, יוגילאטיס, מתיחות, אימונים פונקציונאליים, פיטבול, אירובי, אימון נשים בהריון, אימון אוכלוסיות מיוחדות וכל זאת על מנת לתת כלים לתעסוקה רחבה ככל האפשר. מדריכת הסטודיו בדור החדש מעמיקה בלימודיה וכל הזמן רוכשת עוד ועוד יודע על מנת להיות בחוד החנית, כך לפחות קורים הדברים בניסים זוארץ סקול.