מדריכת פילאטיס, מקצוע חלקי או משרה מלאה?

אחת השאלות שמתלבטת בה כל מדריכת פילאטיס מתחילה או סטודנטית בקורס מדריכי פילאטיס מבלי קשר להיכן מתקיים הקורס, קורס מדריכי פילאטיס בבאר שבע, קורס מדריכי פילאטיס בירושלים או קורס מדריכי פילאטיס בצפון הוא האם מדריכת פילאטיס הוא מקצוע העומד בפני עצמו או שזוהי עבודה חלקית בנוסף לעבודה "בטוחה" אחרת.

העיסוק החופשי בעידן שלאחר הקורונה

ראשית, תקופת הקורונה הוכיחה לכולנו ששום עיסוק אינו בטוח, חברות מבוססות גדולות הוציאו עובדים רבים לחל"ת וחלקם אף פיטרו עובדים, מה שמוכיח כי גם משרה בכירה בחברה גדולה זו או אחרת אינה בטוחה לעולם. לעומת זאת, למדריכות פילאטיס הייתה האופציה לאמן דרך אפליקציות כאלו ואחרות כלומר, ההחלטה האם הכנסתן נפגעת בתקופה זו הייתה בידיהן. ככלל, תקופת הקורונה פתחה אפיקי עיסוק הרבה יותר רחבים בהדרכת פילאטיס, שכן בתקופה בה היו מועדוני הכושר סגורים החלו מדריכות הפילאטיס להוציא קבוצת הדרכת פילאטיס למרחבים הפתוחים וחלקם לאמן אנשים דרך זום ופייסבוק, אני עדים לתנועה גדולה של מאמנות פילאטיס הלוקחות את מושכות המקצוע לידיים ופותחות קבוצות משל עצמן ולא נסמכות אך ורק על המועדונים בהם הן עובדות. נתון שלא היה מתאפשר לעובדת כמנהל משאבי אנוש או מנהלת מחלקה בחברה גדולה, הרי מקצועות כמו ניהול משאבי אנוש, תקציבאית או פקידה בבנק לא יכולים לעמוד בזכות עצמן ללא גיבוי וקורת גג של גוף גדול, הדרכת פילאטיס לעומת זאת כן! מרגע שעברת קורס הכשרת מדריכי פילאטיס מזרן את יכולה להחליט על הדרך בה תאמני כפי שמתאים לך.

היקף העבודה כמדריכת פילאטיס מזרן תלוי בך

כמות השיעורים שתעבירי בלימודי פילאטיס בשבוע או כמות מתאמני הפילאטיס האישיים שיהיו לך הם פונקציה של כמה שתרצי שיהיו ומה את מוכנה לעשות כדי להיות מדריכת פילאטיס מובילה. אני טוען כי ההבדל בין אנשים מצליחים לאנשים שאינם מצליחים הוא בראש ובראשונה הדרך והמחיר שהיו מוכנים המצליחנים לעבור ולשם בדרך להצלחה. אמונה, חזון, אמביציה, מוטיבציה והליכה בדרך המקצועית ביותר כמדריכת פילאטיס הן הנקודות החשובות ביותר כדי להפוך את המקצוע הזה למקצוע עיקרי, גם אם בתחילת הדרך ישנם קשיים ומכשולים לא לוותר, להמשיך בדרך ולהבין שהמקצוע הזה הוא מסע, מסע שגם הדרך היא חלק מתהליך הלימודים.